LOVE!

LOVE!
You only live once, but if you do it right, once is enough

tirsdag den 25. oktober 2011

photoshop amok!












Fik lige en trang til at redigere billeder. Endnu en ting jeg elsker at lave når jeg keder mig (-;

Her er så lidt af det jeg har lavet idag, først vågnede jeg jo, men jeg vågnede op til de to dejligste mennesker nemmelig mine to bedsteveninder<3 I dag skulle vi til præst i en kirke der hedder udlejre kirke istedet for skole og det var feedt, vi skal også til præst imorgen men det er i kirken hjørlunde kirke og det er også i den kirke jeg skal konfirmeres, og jeg glæder mig til at se den for har aldrig set den før ;-) Men idag har været en skøn dag, smuttede også lige til Frederikssund sammen med en veninde og spiste nachos på café vivaldi. MUMS!. Men det var min dag, den var rigtig god og glæder mig til mange flere af sådan nogle dage.
LOVETOALL!
XOXO *-:

5 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig gode billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog du har!

    http://allmyspokenthoughts.blogspot.com/ - Kig gerne forbi.

    SvarSlet
  3. taak begge to :D
    skal nok kigge forbi jeres blog..

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker blog! Synes den er rigtig inspirerende! (-:

    Knus - http://sidselkh.blogspot.com

    SvarSlet
  5. skøøn blog, kig gerne forbi min og evt. bli fast læser? (:

    Hilsen
    http://lasimone.blogspot.com/

    SvarSlet